آرشیو اخبار و مقالات(گروه)
مشاهیر شهر اراک (21)
خبرهای ویژه (7606)
..خبرهای شهر (8603)
اسناد تاریخی (7)
اراک قدیم (11)
شهرداران بعد از انقلاب اسلامی (0)
اطلاعات عمومی شهر اراک (0)
کتابخانه دیجیتال (1)
سازمان ها (0)
..سازمان نوسازی و بهسازی (61)
..سازمان خدمات موتوری (146)
..سازمان اتوبوسرانی (79)
..سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی (241)
..سازمان آرامستان (110)
..سازمان پایانه های مسافری (24)
..سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی (967)
..سازمان مدیریت پسماند (291)
..سازمان حمل و نقل ترافیک (221)
..سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی (17)
..سازمان عمران (52)
..سازمان فرهنگی، ورزشی (1113)
..سازمان زیباسازی (436)
..سازمان پارک ها و فضای سبز (446)
..اداره انفورماتیک (4)
..سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی (373)
..سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری (133)
..سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر (123)
مناطق (0)
..بافت تاریخی (57)
..منطقه 1 (112)
..منطقه 2 (170)
..منطقه 5 (99)
..منطقه3 (134)
..منطقه4 (142)
حوزه شهردار (4)
..اخبار اداره روابط عمومی (121)
آخرین گزارش (1)
آخرین مصاحبه (5)
اخبار حوزه معاونت شهرسازی (0)
تازه های مدیریت شهری (7)
ارسال خبرهای شما (0)
باشگاه فرهنگی و ورزشی (615)
کرهرود (32)
سنجان (9)
کشتارگاه صنعتی (8)
سنجان (1)
شورای اسلامی شهر (211)
واحد ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE) (27)
حوزه معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری (312)
..معاونت (5)
....حوزه معاونت مالی و اداری (31)
......اخبار حوزه (0)
....حوزه معاونت برنامه ریزی (30)
....حوزه معاونت خدمات شهری (161)
....حوزه معاونت شهرسازی (10)
....حوزه معاونت فرهنگی واجتماعی (33)
....حوزه معاونت فنی و عمرانی (358)
....معاون حمل و نقل و ترافیک (43)
....معاونت مالی و اداری (6)
......امور اداری (14)
....حوزه معاونت مالی و اقتصادی (2)
سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی (15)
اداره املاک و مستغلات (14)
جستجو در اخبار و مقالات
 
02
توسط رانندگان خدمات رسان حوزه تاکسیرانی و سرویس مدارس شهرداری اراک در دی ماه صورت گرفت

رسیدگی به بیش از ۱۱۰ مورد از انواع شکایات مردمی و تخلفات انضباطی

رسیدگی به بیش از ۱۱۰ مورد از انواع شکایات مردمی و تخلفات انضباطی
به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، حجت اله مرادی ، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک، در رابطه با اقدامات بازرسی سازمان بیان داشت: در دی ماه سال جاری با توجه به برودت هوا در راستای بهبود سیستم خدمات رسان حمل و نقل عمومی،با توجه به دستوراتی که به واحد بازرسی سازمان داده شد ، این واحد با دو هدف برخورد با تاکسیرانانی که نرخ مصوب را رعایت نمی کردن و همچنین شناسایی رانندگان سرویس مدارس فاقد مجوز ماموریت خود را انجام دادند .
وی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل زمستان و برودت هوا، دستورات لازم به واحد بازرسی سازمان جهت تشدید نظارت و برخورد با رانندگانی که مرتکب تخلفات می شوند داده شد .
مرادی ادامه داد: در یک ماه اخیر با بررسی ای که بازرسان از خطوط مختلف داشته اند و همچنین مراجعاتی که شهروندان از طریق پل های ارتباطی سازمان با واحد بازرسی و نظارت سازمان داشتند بیش از ۴۰ مورد از انواع شکایات مردمی رسیدگی شده و در بحث نظارت میدانی نیز بازرسان با ۱۰ مورد از رانندگان تاکسی ای که نرخ کرایه دریافتی را بیش از مصوبه سازمان از شهروندان طلب نمودن را شناسایی و مدارک آنها را جهت برخورد قانونی به سازمان ارسال نمودند و در این بین جرایم لازم برای رانندگان متخلف در نظر گرفته شد .
وی ادامه داد: در ادامه بازرسی انجام شده توسط بازرسان سازمان ۲۵ مورد از مدارک رانندگان فاقد کارنامه دریافت کرده و همچنین با گشت زنی در شرکت ها و کارخانجات بیش از ۴ راننده شاغل را شناسایی و پس از دریافت مدارک اخطاریه های لازم جهت فروش تاکسی به آنها داده شد .
مرادی در بخشی دیگر بیان داشت : روزانه مدارک رانندگان تاکسی بصورت خط به خط جهت مشخص بودن مالکیت تاکسی در راستای کاهش تخلفات احتمالی توسط بازرسین چکاپ شده و در این بین مدارک خودرویی ۲۵ راننده فاقد کارنامه و همچنین ۱۵ فقره کارنامه فاقد اعتبار دریافت گردید .
وی ادامه داد : بازرسی سازمان در کنار سیستم نظارتی ای که در حوزه تاکسیرانی دارد از ابتدای شروع سال تحصیلی با جدیت لازم فعالیت رانندگان سرویس مدارس را نیز زیر نظر داشته و روزانه از مدارس مختلف جهت بازرسی از فعالیت رانندگان انجام می دهند که در بازرسی های انجام شده بیش از ۱۵ مورد از رانندگان فاقد مجوز مدارک آنها دریافت و جهت انجام سیر مراحل قانونی و کسب پروانه فعالیت به سازمان هدایت شدند . مرادی در پایان خاطر نشان ساخت : شهروندان گرامی می توانند به عنوان بازرس افتخاری ما را در نظارت و بازرسی بر رفتارهای تاکسیرانان یاری رسانند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با یادداشت کد پشت شیشه تاکسی و تماس از طریق تلفن ٣۴۱٣۰۵۰۰ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰٧٩٩٣ ما را در امر نظارت بهتر یاری نمایند .




.

عنوان خبر
تعداد امتیازات: (0) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (31)
کد خبر: 12142
  • رسیدگی به بیش از ۱۱۰ مورد از انواع شکایات مردمی و تخلفات انضباطی

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

کد CAPTCHA
کد امنیتی را وارد نمایید:

آرشیو اخبار و مقالات (تاریخ)
بهمن 1397 (178)
دی 1397 (210)
آذر 1397 (168)
آبان 1397 (105)
مهر 1397 (149)
شهریور 1397 (124)
مرداد 1397 (142)
تیر 1397 (147)
خرداد 1397 (115)
اردیبهشت 1397 (164)
فروردین 1397 (70)
اسفند 1396 (138)
بهمن 1396 (154)
دی 1396 (112)
آذر 1396 (102)
آبان 1396 (123)
مهر 1396 (129)
شهریور 1396 (89)
مرداد 1396 (112)
تیر 1396 (84)
خرداد 1396 (88)
اردیبهشت 1396 (100)
فروردین 1396 (79)
اسفند 1395 (114)
بهمن 1395 (173)
دی 1395 (120)
آذر 1395 (136)
آبان 1395 (163)
مهر 1395 (137)
شهریور 1395 (135)
مرداد 1395 (149)
تیر 1395 (148)
خرداد 1395 (146)
اردیبهشت 1395 (150)
فروردین 1395 (92)
اسفند 1394 (162)
بهمن 1394 (158)
دی 1394 (127)
آذر 1394 (96)
آبان 1394 (123)
مهر 1394 (107)
شهریور 1394 (100)
مرداد 1394 (108)
تیر 1394 (81)
خرداد 1394 (91)
اردیبهشت 1394 (86)
فروردین 1394 (69)
اسفند 1393 (87)
بهمن 1393 (111)
دی 1393 (121)
آذر 1393 (101)
آبان 1393 (120)
مهر 1393 (160)
شهریور 1393 (185)
مرداد 1393 (173)
تیر 1393 (156)
خرداد 1393 (145)
اردیبهشت 1393 (144)
فروردین 1393 (63)
اسفند 1392 (154)
بهمن 1392 (179)
دی 1392 (96)
آذر 1392 (95)
آبان 1392 (38)
مهر 1392 (42)
شهریور 1392 (39)
مرداد 1392 (30)
تیر 1392 (27)
خرداد 1392 (28)
اردیبهشت 1392 (50)
فروردین 1392 (18)
اسفند 1391 (54)
بهمن 1391 (71)
دی 1391 (73)
آذر 1391 (44)
آبان 1391 (55)
مهر 1391 (63)
شهریور 1391 (36)
مرداد 1391 (47)
تیر 1391 (22)
خرداد 1391 (32)
اردیبهشت 1391 (10)
فروردین 1391 (1)
بهمن 1390 (2)
آذر 1390 (1)
آبان 1390 (1)
مرداد 1390 (1)
تمامی حقوق این سایت برای شهرداری اراک محفوظ است    شرایط استفاده    قوانین