ورود |   پنجشنبه 26 فروردين 1400
::.. اخبارومقالات ::..
  جستجو
اخبارومقالات
05

ارتقا سیستم مدیریت کیفیت iso 9001:2015 در منطقه 5 شهرداری اراک

ارتقا سیستم مدیریت کیفیت iso 9001:2015  در منطقه 5 شهرداری اراک
به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، ابواالفضل شالی بگ مدیر منطقه پنج شهرداری اراک در خصوص ارتقا سیستم کیفیت مدیریت مبتنی بر استاندارد iso 9001:2015 گفت: شهرداری منطقه پنج به عنوان پایلوت اولین واحد اجرای این سیستم می باشد که در این راستا باید مواردی چون ارایه خدمات معماری و شهرسازی که شامل صدور گواهی ها و پروانه های ساختمانی، نظارت بر ساخت و ساز، پیگیری و رفع تخلفات ساختمانی، وصول عوارض و درآمدهای شهری و پیگیری و اجرای پیام های شهروندی با هدف تحلیل محیط بیرونی سازمان و افزایش کیفیت خدمات و رضایت ذی نفعان در بخش برون سازمانی و تحلیل محیط داخلی سازمان مورد بررسی و ارتقا سیستمی قرار گیرد. ارتباط با مشتریان، بهبود فعالیت ها و فرآیندها و تعالی سازمانی در بخش داخل سازمان از دیگر ویژگی ها و استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت iso 9001:2015 می باشد.
مدیر منطقه پنج در همین راستا افزود: شهرداری منطقه پنج اراک پایلوت این سنجش و ارایه استاندارهای آن بوده است که تا کنون ممیزی داخلی توسط کارشناسان مربوطه سیستم مدیریت کیفیت پیرو ممیزی مستندات، بازنگری و فرآیند و ریسکو... از این منطقه صورت گرفته است.
تعداد امتیازات: (0) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (70)
کد خبر: 12420
  • ارتقا سیستم مدیریت کیفیت iso 9001:2015  در منطقه 5 شهرداری اراک

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به (c) 2021 منطقه پنج می باشد    شرایط استفاده    قوانین