ورود |   پنجشنبه 26 فروردين 1400
::.. اخبارومقالات ::..
  جستجو
اخبارومقالات
11
شهرداری منطقه پنج در زمینه شهرسازی، با ایجاد زیرساخت تخصصی و الکترونیکی، از ماه ها پیش، خود را از سایر مناطق شهرداری اراک متمایز ساخته و بر این اساس، با پیگیری غیابی و بدون کاغذ پرونده ها از طریق اسناد و کارتابل های الکترونیکی، گامی بلند را در راستای تکریم مراجعین برداشته و به لحاظ فنی، پیش درآمد واگذاری قسمتی از خدمات را به بخش خصوصی مهیا ساخته است

دفاتر پیشخوان شهرداری، گام جدید منطقه پنج در راستای تکریم مراجعین

دفاتر پیشخوان شهرداری، گام جدید منطقه پنج در راستای تکریم مراجعین
دفاتر پیشخوان شهرداری، گام جدید منطقه پنج در راستای تکریم مراجعین
      شهرداری منطقه پنج در زمینه شهرسازی، با ایجاد زیرساخت تخصصی و الکترونیکی، از ماه ها پیش، خود را از سایر مناطق شهرداری اراک متمایز ساخته و بر این اساس، با پیگیری غیابی و بدون کاغذ پرونده ها از طریق اسناد و کارتابل های الکترونیکی، گامی بلند را در راستای تکریم مراجعین برداشته و به لحاظ فنی، پیش درآمد واگذاری قسمتی از خدمات را به بخش خصوصی مهیا ساخته است. از این رو در دهه کرامت و مصادف با میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع)، فاز اول راه اندازی دفاتر پیشخوان به صورت پایلوت در منطقه پنج آغاز گردید.
      مدیر منطقه با بیان این مطلب افزود: با واگذاری قسمتی از خدمات به بخش خصوصی نه تنها بار شهرداری سبک می شود و مناطق فرصت رسیدگی به امور اساسی را پیدا می کنند، بلکه دفاتر بخش خصوصی نیز برای جلب پرونده  بیشتر مجبور به ایجاد رضایتمندی بیشتر در بین مراجعین خواهند بود و این رقابت، سبقت از یک دیگر برای احترام به مردم است.
     
تعداد امتیازات: (27) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (272)
کد خبر: 5306
  • دفاتر پیشخوان شهرداری، گام جدید منطقه پنج در راستای تکریم مراجعین
  • دفاتر پیشخوان شهرداری، گام جدید منطقه پنج در راستای تکریم مراجعین

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به (c) 2021 منطقه پنج می باشد    شرایط استفاده    قوانین